Body en Gym Shop maakt gebruik van analytische/functionele/tracking cookies om uw gebruikservaring op de website te verbeteren. Door gebruik te blijven maken van onze website, geeft u toestemming en gaat u akkoord met het gebruik van de cookies. Meer informatie kunt u vinden in onze privacy verklaring . U kunt het gebruik van cookies weigeren, door uw standaard browserinstellingen hierop aan te passen. - Privacy Policy - Verberg deze melding

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Meest gelezen

Bij bestellingen boven de € 30,- (NL en BE) zijn de verzendkosten gratis. Daaronder vragen wij een bijdrage voor de verzending €3.95(NL) / € 7.50 (BE)

Bij Body en Gym Shop kun je betalen op de onderstaande manieren: - iDEAL (gratis)
- Creditcard (gratis)
- Vooruitbetaling (gratis)
- Paypal (gratis)
- Afterpay (gratis)
- Rembours (alleen per PIN mogelijk bij PostNL, €7.50 NL / € 9.50 BE)
- Bancontact - alleen BE (gratis)

Indien je een foutmelding krijgt tijdens het betalen en je geen bevestigings e-mail van ons hebt ontvangen, is er (mogelijk) iets mis gegaan. Geen bevestigings e-mail ontvangen betekend vaak Geen bestelling. Probeer de bestelling dan nog eens te plaatsen. Lukt het opnieuw niet? Neem dan contact op met onze klantenservice 010 - 818 34 36 of of info@bodyengymshop.nl.

Wanneer de bestelling geplaatst is ontvang je een bevestigings e-mail. Hierin vind je het factuur en de Track & Trace code van Post nl. Hiermee kun je het pakket volgen.

Body en Gym Shop hanteert: Voor 18:00 uur besteld = Morgen in huis*

** M.u.v. zaterdag en zondag. Bestellingen die vrijdag na 18:00 geplaatst zijn, worden maandag verzonden - deze worden dan dinsdag afgeleverd.

Indien je niet thuis bent op het aangewezen moment dat PostNL het pakket wil leveren zal PostNL het pakket proberen af te leveren bij een van de buren.

Indien dit ook niet lukt zal PostNL het pakket weer meenemen en het de volgende dag nogmaals proberen af te leveren. In de brievenbus zal PostNL een Niet Thuis briefje achterlaten. Hierin staat een code die je kunt gebruiken om op de PostNL website de gewenste levertijd, dag en locatie te kunnen wijzigen.

Met de Track & Trace code kun je informatie inzien over het pakket. Wellicht is het pakket bij de buren geleverd of bij een afhaal locatie. Hierover vind je informatie op het Niet Thuis briefje in de brievenbus. Indien dit niet het geval is neem dan contact op met onze klantenservice 010 - 818 34 36 of via e-mail op info@bodyengymshop.nl

Indien de inhoud van het pakket beschadigd is kun je contact opnemen via onze klantenservice info@bodyengymshop.nl. Stuur hierbij een foto van de beschadigde producten en wij zullen met een oplossing komen.

Voor meer informatie over het retourneren van uw bestelde product kunt u terecht op onze pagina Retourneren

Indien je een ongeopend, niet beschadigd product hebt die voorzien is van de fabrieks-seal en je deze wilt omruilen is dit mogelijk. Kom je uit de buurt? Dan kun je het gewenste product omruilen in onze winkel. Verzending is ook mogelijk. Verzendkosten retour zijn dan wel voor jou.
Whey isolaat is extra gefilterd tijdens de bewerking, dit zorgt voor een hoger percentage eiwit, geen suikers, en een laag koolhydraat gehalte per gram.